Jak objednat
Co byste měli promyslet před objednáním zájezdu?
Byli bychom rádi, aby jste si u nás skutečně dobře vybrali. Proto jsme také server NECKERMANN-ONLINE.CZ vytvořili. Potřebujete znát alespoň tyto základní informace:
- Kdy chcete odjet?
- Na jak dlouho?
- Kolik vás bude?
- Kam byste chtěli?
- Jaký dopravní prostředek použijete?
- Jaký typ ubytování Vám vyhovuje?
- Kolik do Vaší dovolené hodláte investovat?
- Chcete si dovolenou opravdu užít?
Jak dlouho trvá vyřízení Vaší objednávky?
Internetové objednávky jsou zpracovávány přednostně. Naši operátoři Vás budou kontaktovat v pracovní době, běžně do 15 minut po obdržení Vaší objednávky.
Prosíme Vás však o pochopení, zejména v sezónních špičkách, kdy jsou všechny rezervační systémy přetížené. V této době se může potřebná doba k vyřízení objednávky vyjímečně protáhnout i na několik hodin. V žádném případě se nemusíte bát, že by se Vaše objednávka ztratila - náš software je maximálně spolehlivý a je zabezpečen systémem několikanásobného zálohování. Jakmile obdržíte e-mailem potvrzení přijetí objednávky (několik desítek sekund po jejím odeslání), můžete se spolehnout, že se Vám v nejbližším možném termínu ozveme.
Jak si vybrat zájezd
Na serveru NECKERMANN-ONLINE.CZ se k vytouženému zájezdu můžete dostat hned několika způsoby:
- Podle místa: proklikáváním přes zemi - destinaci - hotel - termín
- Podle typu zájezdu: výběrem typu zájezdu, případně následným upřesněním země
- Přes akční nabídky: zobrazením aktuálních last minute, případně následným omezením výběru na zemi nebo měsíc
- Vyhledáváním: ve vyhledávacím formuláři vyberete požadované parametry zájezdu
- Přes vybrané nabídky: na úvodní stránce pro Vás vybíráme zajímavé nebo levné nabídky zájezdů
Jak si objednat zájezd?
Po nalezení požadovaného termínu máde k dispozici rezervační formulář,
po jehož vyplnění provedeme vše potřebné za Vás.
Ověříme kapacitu, zarezervujeme zájezd, o ozveme se Vám se všemi potřebnými informacemi.
Máte-li k zájezdu dotazy, můžete použít tentýž formulář,
jen změníte požadavek na Žádost o informace.
Jak zaplatit
Za zájezdy, objednávané více než jeden kalendářní měsíc před uskutečněním zájezdu, uhradíte zálohu ve výši odpovídající 50% plné ceny. 30 dní před jeho uskutečněním, pak doplatíte zbylou částku do plné ceny zájezdu.
Zájezdy "last minute" nebo zájezdy objednávané méně než 30 dní před uskutečněním zájezdu, hradíte jednorázově v plné výši uvedené ceny.
Pro jiné možnosti platby je nutná individuální dohoda.
Platební podmínky vztahující se k příslušnému zájezdu naleznete vždy v cestovní smlouvě.
Příslušná částka musí být fyzicky přítomna na našem účtu před vypršením doby rezervace zájezdu! Doporučujeme ihned po provedené úhradě zaslat (emailem, faxem) doklad o platbě.
Variabilní symbol bude zaslán v průvodním dopise k cestovní smlouvě.
Zaplatit můžete:
- bankovním převodem z kterékoliv banky v České republice
- složením hotovosti na pokladnách ve všech bankách v České republice
- složenkou
- přímo v našem klientském centru v Praze
Naše číslo účtu: Raiffeisenbank - 7030468001/5500
Chcete provést změnu v cestovní smlouvě?
Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonem. Viz. kontaktní údaje.
Platnost pasu
Pas byste měli mít platný nejméně 6 měsíců ode dne odjezdu na Váš zájezd. Předejdete tím případným komplikacím a nepříjemnostem. Pokud je platnost Vašeho pasu kratší než 6 měsíců, doporučujeme Vám zažádat si o pas nový.